mandag 28. desember 2015

Egenvurdering av første termin

Egen innsats: Hva har jeg lært? 

Jeg er veldig fornøyd med min egen innsats dette semesteret! Det er fordi jeg hele tiden har lært noe nytt og jobber med ting jeg i utgangspunktet ikke trodde jeg ville klare. Jeg har blitt bedre kjent med en rekke redigeringer i Photoshop, lekt med ``layers`` i InDesign og tatt bilder med tanke på det gyldne snitt, komposisjon og variasjon. Gjennom hele året har jeg hatt fokus på kvalitet i bildene mine, og håper dette har blitt sett på bloggen. Trykk og foto har en helt annen arbeidsform enn jeg er vandt med fra andre fag, det har til tider vært utfordrende men også veldig lærerikt og gøy. Jeg har lært mye om det gyldne snitt, balanse og bevegelse i motivet, og at dette er noe man må ta hensyn til for å få et bra foto. På starten av året var dette, sammen med Fotoshop en av de største utfordringene faget hadde å by på. Nå har jeg jobbet mye for å lære meg dette, og jeg begynner faktisk å bli ganske flink! Gleder meg masse til neste semester hvor vi skal se nærmere på kjente fotografer og grafikken. 


Nytteverdi: Hva kan jeg bruke dette videre til?

Alt jeg har lært er det viktig å bruke jevnlig for å ikke glemme. Etter jeg begynte med Trykk og Foto har jeg tatt kunnskapene i bruk både hjemme og på skolen. Alt vi har lært er også viktig med tenke på eksamen.
  
Arbeidsformer:

Godt fornøyd med arbeidsformen, liker at vi kan jobbe selvstendig og i grupper. Det at vi samarbeider mye gjør at vi lærer av hverandre, og kommer/ får konstruktiv kritikk. Timene er variert, og vi får mange timer til å ta bilder og blogge.

Ønsker:

Ingen spesielle 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar